Sunday, July 3, 2011

jadual berjadual

haha,,smgt smgt
Lama tidak mengupdate di sini..sebabkan kesibukan menyiapkan segala asaimen yang kebanyakkannya dibuat laz minit..aper da mawu jd sem nie..haha..stakat da 3 minggu nie series tak dpt atur kehidupan dgn elok sket..huhu..tp insyallah pasni lg okey..sbbnyer..da wat satu jadual berjadualku..haha..yeahhh..ini dier..


setiap sem aku wat jadul start sem 3 ar..haha..tapi cam bese awal2 jer ikot pastu tunggang langgang..huhu..tp okey lar..sekurangnyer dier menjadi guiedline nak std kan..sbb da tak der kat u nie jadual cam kat skolah dlu tuh..so bg jenis org cam aku nie..std biler nak std jer..perlu lah mempunyai jadual khas untuk men"study"kan diri ku ini..huhu

laz week bz sket sbb adernyer mggu kolegrasi..satu program orentasi untuk student2 baru kat sni..sangatlah leteh dan bz..tp ari laz rasa sgt bez..sbb berakhir lah smua..n blok ku ini sekali lagi menjadi juara keseluruhan..abez hilang suara menjerit di situ..haha

champion!!!
so skrg stat smula nak mgatur idop untuk sem 5 nie..tak nak da wat keje laz minit yg membuatkan ku begitu tensen..n td pown bru lps std aquaculture ngan 2 cekgu dari kos prikanan..di import khas..haha..tq to sara n caet..aku da phm byk n da mula minat kat subjek tu..nnti pasni korg ajar aku salu..terima kasih..

lagi satu..mak aku jatuh tangga..da effect dier agak truk stakat diberitahu..selamat beransur baik sekarang..acid doa mak moga cepat sembuh..mak jarang sakit..so jgn nak saket2 sgt..tak biasa dengan itu..abez ari2 aku kol..tapi mak kuat..so tak der hal lar..smoga cepat sembuh..sumpa risaw dok sni bler tawu mak camtuh..acid balek tak lama lg da..so arap da sehat..sbb da plan da nnti acid balek nak mntak mak masak aper..huhu..smoga cepat sembuh..aminnn...

itu saja..tak tawu nak menules aper sekarang..ilham tak dtg sgt..haha..plan mmg nak salu update blok nie..sbb tujuan utama untuk bg adek2 ku baca dan tawu pekembangan ku..wahhh..haha..okey adios..n untuk tez next week..smoga berjaya kat diriku sndri n smua kengkawan..insyallah..tp yang penting kena std..nk tiru jadual aku tu pown boleyyy..haha..

*walopon byk offline di jadual itu..tp ku cuba tak mengoffline kan diri di situ..haha

No comments:

Post a Comment