Wednesday, June 22, 2011

owh dr. abu!!!

yeahh..dr. abu..:-)
Owh dr. abu..disebabkanmu ku begitu tertekan arinie..haha..camnie..dr. abu my lecturer for subject aquaculture technology..dan aku paleng tak menyukai nak citer pasal ikan..jenis ikan aku tak tawu..makan ikan aku tawu..lagi2 makan "ikan parang" mak aku suka goreng tuh..perhhh..sdp3..haha..nie haa dr. abu..

sem lepas nak final baru aku pekenalkan lecturer2 aku nie..haha..tapi disebabkan subjek nie yang pleng aku rasa hard kowt..nie nak kenalkan awal2..amek berkat..haha..time kuliah sbenanrnyer..walopon susah paham siket sbb loghat b.i nyer lain siket kira okey lar lagi..sbb tu boley cari jalan lain nak paham kan..
yang membuatku begitu tertekan..masa amali tadi kena lukis2 hidupan bawah air kat 15 jenis..memang bab2 lukis nie aku memang fail..dan terbukti lagi apabila semua tengok aku punyer ikan tadi..semua kata pelek..hahaha..aku sndri pown rasa pelek..org lain lagi lar kan..

yer lar..dulu masa tadika..aku tadika KEMAS..haha..tadika tuh suka bagi makanan n menari2 jer..dier jarang ajar melukis2 nie..disebabkan tuh kowt..kmahiran kat lukis2 nie aku kurang..kan sebab nak melentur buluh biar dari rebungnya kan..wahhh..haha..tapi tol ar..tu pown sebab demonstrator td pown tanyer dulu tadika maner..so rasanyer..sbb tuh kowt..aku tak pandai2 lukis nie..haha

tapi dulu..aku suka lukis ikan..tapi masalahnyer..ikan2 dier tunjuk tadi..pas aku lukis..tak sama langsung dengan per spesimen tuh..haha..kiranyer..aku lukis ikan selama nie..ikan yang tak wujud ar..haha..aperkan daya kerol..malam nie..akan ku melukis gak sampai siap semua lukisan tuh..oyeeahhhh..usaha tangga kejayaan..

dr. abu : why u not sketch "ikang2, sotong2, udeng2 n ketam2"  that i give u..do it nowwww
kerol : dr. u must undrstand me..i only came from "tadika KEMAS"..my teacher alwayz teach me about danda dansa like "sehati bedansa" dr.
dr. abu : i dont cre u cme only from "tadika KEMAS" o tadika kamus n watever tadika..u must to do diz work, if not, i'll give u zero 4 u amali diz week..
kerol : okey fine dr. abuuu..u see haa..i make sure u will be surprise with my work..u wait haa..


okey..tu skrip ciptaan sndri utk hiburkan hati sndri..haha..tgk mlm nie aku brusaha lukes gak..insyaallah tak pelek sgt..aku der prinsip ar.."nak tak nak jer" semua perkara..haha..so aku pasti nak lukes power (bukan pelek2)..kerol bereh lalu sokmo..haha

No comments:

Post a Comment