Wednesday, July 6, 2011

meminta kepada yang maha kuasa

allahuakbar!!
Hadis sebelah nie sama cam kat fb yg aku post smlm..allah sentiasa dengan kita tak kira masa kiter senang atau susah..yaken tu pada setiap masa..walau mcm mana pun kita Allah tu tak kan jauh daripada kita..yakin akan itu..jd pintalah apa pun padaNYA..Allah sentiasa ada untuk mendengar..okey nie sebenanr nyer dituju khas kat sorg kawan aku nie..



ada sorg kawan aku nie..menceritakan ujian yang tengah jd kat dirinya..sory sbb bertanya semua pasal kaw..aku tawu mmg berat ujian tuh..aku tak pernah terpikir der org yang aku kenal di uji sebegitu rupa..pesan aku hanya satu..Allah tak kan uji hamba dia yang dia rasa tak mampu, Allah hanya menguji hambanya dengan ujian yang dia mampu hadapi sahaja..

aku hanya boleh bercakap..yg menanggung kaw..aku tawu apa yang kaw rasa..aku mintak maap kalau tak boley buat apa..tapi satu aku yaken kaw mmg mampu hadapi ujian tu..sbb aku tawu kaw memang kuat..kaw tabah..

Allah tu ada..kalau kaw sentiasa berdoa..dia sentiasa dengar..dengar semua..dia tawu per kaw rasa semua..kaw kena yakin setiap perkara jd ada hikmah di sebaliknya..

aku sbg kawan kaw..aku turut serta berdoa bg kaw tabah hadapi semua nie..insyallah Allah mendengar tu semua jugak..

sory sbb citer kat sini..sbb nyer aku sndri tak mampu berkata apa2 kalo dpn kaw..kat sini jer ar kalo aku nak kata apa2 pown..arap kaw tabah tgh mengadap aper dtg nie..pastu skali lagi ingat..ALLAH ALWAYS WITH YOU..

No comments:

Post a Comment