Wednesday, May 18, 2011

potong rumput

sgt berat woo..haha
Catatan arinie..aku menjadi pemotong rumput yang berjaya..haha..tgh menaip nie..keras lg tgn sebelah..almaklumlah kali pertama menceburkan diri dalam keje2 memotong-motong rumput nie..pas guna first td..berenti skjp..abez parkinson tgn aku..ber'"vibrato" seketika sampai aer tin pown kna pegang dua tgn..hahaha



pagi2 lg sudah siap begitu awal utk tolong sorg pelajar master kat sni..di ajaknyer msok utan..tanpa dberitahu kerja yg nak kena buat..pas amek mesen rumput..bru ku tahu keje ku..haha..bajet senang ar..sbb bese npk orang potong rumput stedy jer en..haha

aku buat keje kat hutan kejesama upm-mitsubishi..kena msok ikot jalan luar..skali kan..dkt pintu gad..sorg gad nie gelak plak tgk akuh..kata cam kontraktor..haha..camtuh eyk pandangan org biler tgk kiter pkai but..bwk pemotong rumput..kira low profile ler dipandangner..haha..tp bez jgk rsa..sbb rsa dlm keadaan cmtuh..skali skala menyelami ati prasaan si pemotong rumput nie..haha

bese kiter g mner2..contohnyer..dlm u tpt aku bljr nie pown..bese npk pmotong rumput tgh ptong..buat bodo jer..mgelak sket2 takot msok mata..pedehhh..haha..sng cter mmg tak pandang ar per keje dorg buat..cuma bler rumput pjg..kiter bseng jer..kata tak djaga smua..tapi bler masa der org potong..mmg wat tak kesah jer..haha..sbb muka si pemotong rumput cam muka endon kowt..haha..kira td sper tgk akuh..cam muka endon gak ar..tu pndg pelek jer..haha..

sbenarnyer tak salah pown si pemotong rumput tuh..dorg keje jugak kan..halal lagi tuh..n saper ygr sa keje tuh sng jer..g buat tgk..hahaha..ketaq tgn boley jdx..haha..pas ni..sy khairul rasyid akan lebey memandang tggi si pemotong rumput krana mempunyai kemahiran di bidang itu..dpt potong sma rata..haha..(sbb aku ptong td tak rata langsung)..haha..pasni bler aku jumpa org potong rumput..snyum2 lar salu..boley tanyer mntak tunjuk ajar ker..hahahaha..perkongsian ilmu katanyer..huhu..

tadi mungkin aku camnie kowt..haha..

tapi ini bukan aku okey..haha

No comments:

Post a Comment