Tuesday, May 10, 2011

10 pekara itu khairul :-)

mood skoll..haha..
1-KUAT MAKAN
saper2 yg knl aku nie..mmg terbukti aku kuat makan..haha..utk std kat sarawak nie kan..sebahagian duet hnya dihabeskan untuk mkn sahaja..mak aku salu kta krg sket mkn tuh..jwb aku..da prot bsr..nak wat cmner..haha..keje aku asyik lapar jer..nie tgh menaip nie pown..tgh lapar ar nie..haha..tp mkn cpt kyg..mcm2 lar ko nie kerol kan..haha..



2-MAKAN MEMILIH
walaupun aku nie kuat makan..aku lar org yg pleng memilih mkn..haha..byk bnda gak aku tak mkn..sayur sudah semestinya..n byk2 lagi ar..der jer benda aku tak ley msok. raja buah..si durian tuh pown aku tak ley mkn..tu kepelikan aku..haha..pastu kalo org tu msk kotor2 sket..jgn arap aku nak mkn..nie ikot pragai mak aku ar nie..haha..saper yg nak layan aku nnti bab2 mkn minum nie..mesti peneng dibuatnya nnti..haha

3-TAK SUKA MENUNGGU
apabila aku mnunggu sesuatu dlm tempoh yg lama..muka aku akan berubah..tnda ketidak puas atian..hahaha..camtuh lar aku..tggu org aku suka jer boley kowt..haha..antara yang aku benci nk menunggu..pleng top..bler kat klinik krajaan..singgit tuh..tu benda aku pleng mnyampah dalam idop..haha..lg per eyk..dan akan membuat aku lg cpt menimbulkan riak muka ketidakpuashatian itu..apabila mnunggu org sdgkan masa tuh deir rileks jer mcm tak der org tunggu dier..haha..so jgn buat aku tertunggu-tunggu tunggul..ahakz

4-KUAT TIDO
nie mmg sjk azali kowt..hahaha..kalo tido mmg tak ingt dunia..time skolah dlu..line kol 10 bru salu gi skoll..ish3..trok tol en..haha..kat u bnda nie ttp berlanjutan..keje aku dert msa free jer..aku hanya pkerkan eloklah meluangkan masa itu dgn tido..bhaya nyer..dier akn membuatkan ponteng kls selalu..nmun hasil kekerasan kwn2 mgejut..mmg boley bgon punyer ar..contoh kekerasan yang dilakukan sewaktu mengejot..mgetok pintu smpi begegar satu kolej bley dgr kowt..pastu mematikan kipas..membukak pintu seluas-luasnya..dan cra len..mengugut dgn pelbagai cara..haha..tp pleng akan membuatkan aku bgon..biler kipas dimatikan..haha..tu kompem bley bgon..

5-SUKA BERIGIMINASI
dengan kata laen bahawa ialah suka berangan..aku suka berangan nak jdx PM..tak pown pleng kurang nk jdx ahli parlimen camtuh..wahhh..haha..pendek kata..suka berangan nk jdx org besar stu ari nnti..bukan hnya besar di perot sahaja..haha..aku jgk suka memikirkan sesuatu lbey drpd apa yg spatotnyer kowt..tu sudah diakui..dalam nk wat aper2 pown..pjg aku pker dlu..haha..lg berangan aper eyk..berangan pasal pempuan mlz da..hahaha..tak bez plak da skrg..tkot kowt..ahaha

6-SUSAH LUPAKAN ORANG
hahahaha..nie masalah aku..aku cukup susah nk lupakan sesuatu..walaupun pada luarannya..cam aku sng jer lupa org..tp hakikatnya..stiap stu pekara berlaku..msti aku ingt dgn dlm..haha..aku tak suka jumpa org baru skrg..mksudnyer kwn ker..saper2 ker en..sbb nnti bler perlu jaoh..aku susah nk lupa..dier rsa cam sdey jer..haha..tapi skrg maken okey kowt..hnya pkerkan..stiap org o mnusia tuh..dtg pegi jer dalam idop nie..x ker gitu kan..haha

7-KUAT MENANGES
hahahaha..nie ntah lah..mgkin btol atau mngkin slh..haha..pleng cpt mngeluarkan aer mata..bler der berkait ngan mak ayah nie..haha..lajulah air mataku..haha..lg2 mak tuh..penah dlu..wish bufday mak sem 1 msa da kat sarawak nie..mak ngez..haha..aku pown kompem join sekali lar..hahaha..tp okey aper..ati lebut tuh..haha..janji aku tak lembut

8-TAK TAWU BERENANG
aku suka men aer..tp masalhnyer..tak tawu berenang..haha..mcm2 cara da cuba nk beljar..tp tak terapung-apung pown..tenggelam jer akuh..haha..sbb nyer kan..aku trauma sket kowt..penah nak lemas kat lagong dlu..umah kat selayang tuh..byk aer tejun2 nie..der stu msa aku tejun jer..skalitak timbul2..haha..slmt der budak kcik mner ntah tolong aku..kalo tak..org pnggil akuh..arwah khairul da kowt..haha..tapi nak kena belajar gak nnti..bru npk macho sket nk tunjuk power dpn pempuan nnti..lg2 kalo der prempuan aku suker kan..haha..tambah kemchoan ituh..haha

9-NAMPAK SERABAI
sem 4 lepas..rmai gler kata npk aku cam serabut + serabai..hahahaha..btl ker?tu aku tak tawular..haha..tapi aku rsa..kenkadang aku saja jer bg npk serabut..tp dlm serabut2 tuh..der sesuatu..tak ar serabut..pastu kosong cam tin kan..kalo tak serabut pown..tp cam tin kosong wat per..haha..

10-TAK SUKA ORANG TIDO TEMPAT AKU TIDO TIME AKU NAK TIDO
hahahahahaha..nie dituju khas kpd dua makhluk yg tgh tebongkang di katil aku tuh..haha..itu scr langsung akan menyebabkan kosenstrasi aku utk tdo akan terganggu..so cpt bgonnnn..haha..aku nk take over vbalek tpt itu..tp skrg..arapan tipis utk mengejutkan dua makhluk ituh..hahaha..tak per..aku mengalah..nyanyi sket..''mgapa aku yg harus slalu mgalahhhh''haha..

No comments:

Post a Comment