Tuesday, May 17, 2011

aku nak pandai berenang

Selepas ampir 20 tahun nie..satu benda yang aku tak pandai2..berenang ar..hahaha..biler lar nak pandai kan..tak macho woo tak tawu berenang..haha..semalam pegi KOLAM RENANG AWAM BINTULU..first time pegi yg kat sini..n dtg dgn muka belagak pandai berenang..tapi..hampeh..hahahaha


cter kat kolam semalam..hahaha..aku men kat tepi2 jer..ish3..cam budak2..malu der sebenanrnyer..tapi tak per..janji aku ngaku mmg tak pandai..smlm menyelam punyer menyelam..sampai sket otak akuh..byk msok aer kowt..skrg tol2 msok aer da..haha..n smpi selesama dibuatnyer..

cam ckp tadi..menjadi satu kehilangan ''kemachoan'' apabila tak pandai berenang..hahaha..oleh yg demikian..aku akan berusaha utk pandai berenang sebelum umo 23..hahahaha..siap taget tuh..tapi nak bljr berenang..tak tahan ar kalo nak gelak jer..haha..kengkawan nie..ramai gelak2 jer..mmg tak jdx ar nk belajar..haha

sebenanrnyer..aku der sket trauma kowt..aku amper lemas..samapi otak terasa penoh aer da..sgtlar seksa..tuh yg trauma sket tuh..hahaha..alkisahnyer..pada suatu ari..kalo tak silap der bbq kowt..kat bukit lagong..kire tpt2 sungai lar..smpi2..aku dgn belagak nk tejun2 nyer..tros tejun bler smpi kat tpt mandi tuh..tapi malangnyer..tak timbul2..hahahaha..cmner lar org mati lemas..ish3..sket2..pastu yg menyelamatkan da ar budak kcik..hahaha..malu jer ..kerol2 *geleng2 kepala..haha..tu bler ntah .tak ingt akuh..f3 cmtuh kowt..mak pown tak tawu kowt..hahahaha

mulai saat nie..aku betekad..akan belajar berenang..hahaha..tapi aku tkot..hahahaha..takper2..slow2..kna byk bg dorongan dlu nie..nnti da pandai..pastu mandi mner2 ker..pastu der org lemas..pastu dpt selamatkan..mcm herooo!!!..tringin jdx cmtuh..hahaha..

No comments:

Post a Comment