Tuesday, April 26, 2011

keusahawanan agroteknologi

buat2 ada kena mengena
Berikut merupakan subjek kedua yg perlu dihadap utk final kali nie..selepas kesukaran menjawab paper smlm..hahaha..tensen..blek tdo smbel tgh mlm bru sdr..tp x per lar..yg da lps..biakan berlalu..but x der ar trok mner..k lg kowt..huhu


subjek ptg krg..pasal perniagaan n pmasaran cmtuh jer..insyallah bley jwb..dan arap2 soklan yg dtnyer kna dgn kpla aku ..haha..dgn itu..ia memudahkan kerja penulisan @ penggorengan ayat disitu..pensyarah yg ajar nie aku rsa dier bley bg makah yg tnggi sbb b4 diz time mid year tez..der gak yg dpt tggi2..so rsanyer..dier x der mslh utk bg makah tnggi..

cter sal persediaan plak..utk kali nie..stkt pg nie..insyallah 90% da..haha..amper pnuh..tp persediaan utk sbjek nie..krg berbanding dgn kbp..tu mgikut ketebalan nota yg ader ar..haha..sbb nie bley djgka sket..smlm..hrm nk jgka..haha..

pas mlm smlm..aku x tdo lg..mmg utk final nie..bsengkang mta sgt3 lar jwbnyer..tp sbnrnyer..da ltey sket..but x kesah..smgtku mseh lg tnggi..haha..utk 4 paper lg jer..

actually sj mnules nie..smbel2 pas std..x der ar rsa tetakan sgt en..atleast aku ley membebel kat sni..haha..insyallah ptg nie aku mampu buat yg terbaek..caiyok khairulllllllll.. :-)

hari ini..
terimalahhh..
en. mcdonalddd..

---




---



---


---




---




gambar ini tidak kena mengena dgn nama pensyarah okey..haha..peace
hahaha..actually x jumpa pic dier..gmbr tuh x bermaksud aper2 okey..walopon nama dier cmtuh..sbb tuh aku boh pic tuh../ i'm lovin' it larrr...hahahaha

khairul : en. mcd..cmner ptg krg..ada susah tak soalan
en. mcd : sng saja..sy sudah bgtahu dlm kelas..
khairul : (aku x dtg kowt msa tuh) owhh..yer yer..sy ingt sudah..en. mcd bg makah byk2 sket taw
en. mcd : mana boley..blnja sy mkn dlu
khairul : haaa? mkn apa? (terpingga pingga)
en mcd : mcm nama sy maa
khairul : owhh..hahahaha..bereh lalu boh..check paper nnti..set
en mcd : sy begurau sahaja..kehkehkeh..gudluck kat kamu ptg krg..abh kamu pesan sy..suroh kamu wat elok2..
khairul : yer yer..sy akan wat terbaek.. (shake2 tgn)..haha..chow dlu en mcd..hahahahahaha

No comments:

Post a Comment