Monday, April 18, 2011

Dia sedang berjalan

Lahir tahun 1991..skrg 2011..idop da dkt 20 tahun..mcm2 da lalu dari tahun 1991 tu sampai 2011 nie..Tu lar dia yang sedang berjalan..Apa kebenda dia tuh?? Tu lar yang nak diceritakan tuh..


Itulah masa, jam, waktu, time n papew lg lar..masa yg tros berputar berjalan semua sentiasa sedari...yg kita tak sedari bahawa pantasnya masa tuh meninggalkan kita.. sedar tak sedar aku sedang menaip sesuatu, bercerita sesuatu, berkongsi sesuatu pada tpt dan masa yang tak pernah aku imaginasikan yang aku akan berada pada waktu dan tpt ini..namun aku masih blh ucapkan syukur sbb aku maseh dberi kesempatan utk tros mengharungi waktu yg terus berjalan tanpa henti ini..yg akan berhenti suatu masa nnti, bkn waktu..tp hanyalah aku..

Dengan waktu yg terus berjalan itu telah mengajar aku pelbagai erti dan maksud kehidupan itu..dgn berada pada beberapa tpt, dgn berada pada beberapa keadaan dan dgn berada bersama pelbagai jenis orang..ia membuatkan masa yang terus berjalan itu lebih bermakna pada aku..

Aku gembira dgn tuh smua..sbb tanpa tpt, keadaan, org yg terus berjalan bersama masa itu membuatkan masa itu hanya terus berjalan dgn cmtuh shj..



No comments:

Post a Comment