Sunday, April 24, 2011

ASAS PERJENTERAAN PERTANIAN

jentera pertanian
Yeahhh..itulah subjek pertama kna mgadap utk final kali nie..haha..da lar yg ajar nyer..sumpa aku  xphm cmner dier bg markah..arap2 utk kali nie..dier blh bg terbaek..haha..sbb dier pernah kata..sng sja utk sbjek dier dpt a msa awal2 aku jmpa dier dlu..


Setakat nie persedian okey da..tnggu msa nk mnjwab jer..cehhh..haha..arap2 soklan yg dberi pown x bgitu susah dan berada dlm pngetahuan aku..nru sng aku nk jwb..

skrg nie akn bljr trus mnerus smpi kol 7 mlm krg..pas mgrib..tdo jap..haha..tgh mlm smbung smula..stkt nie..60% bru bsedia kowt..haha..knaper x 100% lg.?haaaa..tu yg kter x taw..haha..tp papew pown..insyallah akan cpai 100% persediaan tuh..b4 msok dwn nnti..

skrg nie..tgh rez sbntr utk tgh ari..jpg smbung balek..tdo da puas da..smlm da boikot meeting..hahaha..lntak ar nk kta papew..aku bkn slu wat jahat pown(yeahhh)..haha..

k nie jer nk tules..papew pown..gdluck taw khairul rasyid..i know lar u bley pnyer jwb bsok nyer kertas tuh..insyaallah allah tuh tlong nnti..dgn cmpor berkat mak abh doa..doa byk2 taw lg..haha..usaha pown sdh..tnggu msa jwb jer..n tggu result nnti..gdluck gak kat smua yg nk jwb paper final nie sok..

terimalahhhhh..
en. make jiwan..hahaha


khairul : en make..nnti check paper sy bg makah byk2 taw..alar bkn salu bg a kat ktorg nie kan..bg sy taw..sy tules btl2 da tuh..haha
en make : yer2..sik da hal bha..kaw sudah buat kan..aku tawu jwpn kaw bagus2..haha..
khairul : (berjabat tgn)
en make : baek kamu nie..

khairul pergi dgn muka puas hati..hahaha..

GUDLUCK..KO BLEY PNYER..JGN RISAW AR.. :-)

No comments:

Post a Comment