Friday, August 19, 2011

balik kampung

semangat semangat..haha
"Balik kampung oh oh balik kampung..ho ho balik kampung..hati riang..terbayang wajah-wajah yang ku sayang..satu-satu tersemat di kalbu..pasti terubat rindu di hati..menyambut kepulangan ku nanti.."..hahaha..mood rayaku dan mood balek kampung datang semula selepas dikacau dengan asaimen yang belambak-lambak..huhu..arinie hampir settle da semua..dan dalam masa 5 hari lagi..aku nak balek rumah da..kira balek kampung lar tuh..oyeahhh..haha..


dekat 7 bulan lbey tak balek rumah..tak der lar lama sangat..tapi tu paling lama aku tak balik rumah..haha..dan penangannya setakat da masuk bulan puasa ni..da 2 kali aku termimpi-mimpi da sampai rumah..haha..baru ku kenal erti rindu..haha..rindu kat family..nanti aku da kerja ker..da ader duet sendiri sebolehnya nak duduk dekat dengan rumah dan kalau duduk jauh pun nak salu balik..sebab selagi masih ada mak ayah kan..sekarang nie sebabnya tengah masih belajar jer..kalau tak..balik jer selalu..haha

24 ogos nie..aku akan balik..but fly2 ker kuching dulu..pastu baru ker kl..tinggal bapa hari lagi jer nie..hati da melonjak-lonjak kegembiraan..huhu..walaupun cuti tak lama..kira okey lar tuh..atleast dapat pun salam dan peluk mak abah waktu hari raya..dan hari-hari kalau boley..haha..raya pulak da 2 tahun beraya kat sarawak nie..baru kali nie ader kesempatan dan kemampuan untuk balik kampung..haha..kali nie..lagu balik kampung tuh..betul-betul ku layan..sampai betul maksudnya..huhu..

kepulangan yang dinanti..hahaha..aku asyik sebut jer tuh bg tawu semua..haha..belagak sikit kali nie da nak balik kan..tapi tol ker dinanti..hahaha..eh mestilah lar..nanti mak mesti masak macam-macam kat akuh..haha..udang masak merah..kari ketam..mee rebus..macam-macam lar lagi kemahuanku ini..haha..

1 comment:

  1. hahaha...i like that word 'kpulangan yg dinanti2..'..haha

    ReplyDelete