Thursday, March 10, 2011

Sukan UNIPUTRA 2011

Begitulah berkibarnyer bendera sarawak, malaysia dan upm masa hari karnival uniputra yang lepas..fuhh..sungguh lega lepas abez tuh..sumpa letey gler..haha..tp syukur sgt dpt berlngsung dgn jayanyer jugak.


Walaupun tanpa lappy di sisi, aku tetap juga nak mengupdate blog nie..haha..sbb nak cter sal uniputra tuh..sungguh gembira sebab dipuji ramai orang sbb boleh dikatakan penganjuran kali nie yang terbaek penah dilakukan.
Aku jdx ktua unit program untuk sukan kali nie..akulah yg dipandg org ke sna ke mari utk pastikan sukan kali nie berjalan lancar..haha..tp kan..sbnrnyer smua org yg terlibat terutama mtm...tu lar yg memastikan sukan nie yg terbaek..aku suka sgt bler mtm mcm tuh..dpt nama pown mtm..haha..x der lg da org kata ktorg x mmpu nak jlnkan stu event dktkan bsr gak ar nie..

muka sgt kelakar..haha

Tapi kan yg penting..haha..BLOK AKU JUARA..hahaha..lama tu x dpt..walopon sibuk..aku ttp bgga jdx warga blok c nie aw..mmg cool ar..haha..nie gmbr blok juara tuh..haha..poyoz sket..

haha..tu jer lar sal uniputra..haha..sj jer update..x tawu updte pape..skrg nie tgh wat keje yg x abez2..sem nie jdx sem pleng sibuk..haha..sgt3 penng..n sgt3 serabut..haha..tp sbnrnyer..sgt3 bez aw..sbb cam2 bnda baru aku tawu, mcm2 bnda bru aku bljr..


aku sgt okey..bljr terima mcm2 pressure ..haha..cam2 ar tawu..std slmt dlm kawalan agi..haha..xder masalah agi stakat nie.berkat kowt wat mcm2 bnda utk smua org..walopon aku x std kuat..dpt gak terbaek..rezeki tol..syukur kat atas tuh..tq allah..huhu..

dgn ader atas tu jgk wat aku kuat..n lagi stu..aku ader fmily..haha..post sterusnya rasa nak cter sal..''AKU ADER FAMILY'' ader abah, mak, kaklong, angah, ijah, farah..haha..nantikan..okey..chan chin chow..peace..


No comments:

Post a Comment