Tuesday, January 4, 2011

pembukaan permulaan pendahuluan bukan penutupan !!!

Jam-7.40 pg..merupakan entri aku yg pertama dalam blog nie..da lama jugak wat blog nie..tp rinie baru bejaya menge'post' sesuatu dalam nie..
(sambil mendengar lagu fotograf, tajoknyer mengejar bayangan)
bez jugak pg2 psg lgu kuat2 cmnie..huhu..arap maaf kat jrn2 sblh..(bese korg jer psg lgu kuat2, nie aku plak)


bez taw lgu nie..suka stu ayat nyer..''hinggaku mngerti maksudnya yang tersirat..'', tp nk tukar siket..haha..''hingga kau mengerti maksudku yg tersirat'' lg satu ''hanya kau yg mengetahui''..btol lar kan, sbnrnyer per terjadi & khasnyer per aku sendiri buat pasti der maksudnyer yg tersirat dan hanya kau yg mengerti..hanya boleh dimengerti oleh orang yg mampu mengerti..(agak mengarut da ayatku di sini)..haha
sbnrnyer sejak kmbali da kat kampus nie mcm2 da jdx kat aku..bru baper hari kowt..mmg kat sarawak nie ar aku dpt belajar mcm2, bkn skdr bljr kat klz tuh jer..haha..bak kata ktua jbtn yg mnasihati aku smlm..''dptkan sesuatu yg org yg sama dgn kamu tidak mempunyai nyer''..btol gak..utk jdx lbey dr sesuatu perlu sdikit ke'advance'nan di situ..huhu..
entri yg petama da aku mgarot mcm2..haha..tp xper ar..hanya penulisan sndri dan hanya utk org yg nak bca, kalo x nak bca, xyah ar bca, x sroh pown bca, bia aku sorg jer bca pown xper, aku suka gak mmbca, btol ker aku suka membaca???btol lar kowt mmg aku suka membca..haha..bper kali baca da..
jap lg kol 9 bru aku der kls..rinie kls full..so dlm semester keempat nie..ari selasa jatuh sbg hari pleng pnuh kls..huhu..sem nie aku der 5 subjek jer yg kna kover..arap2 sgt dpt kover dan dpt lbey lg dr skrg..

smbung balek..huhu..arap2 smua sem nie rmai lg bejaya temasuklar diriku nie jgk..tp sem nie aku kan lbey sbuk dr bese kowt..arap2 bjln lncr jer..''ya allah..mudahkan lar segala urusan hidupku ya allah, kau lbey mngetahui sgalanyer yg terbaek utkku''..aminnn..*byk yg tersirat lg nie..huhu

da 8.18pg..siap2 nk g klz da..huhu..der masa lg aku akn sntiasa mnules lg..bia mnules mnjd tmn idop aku skrg..hobi baru..huhu..

1 comment:

  1. haha...entri pemulaan..entri penuh emosi kecewa..
    entri penuh semangat..chayok!!..

    ReplyDelete